Wysyłka

Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Rzeczpospolitej Polski za pośrednictwem firmy

kurierskiej DPD i InPost Paczkomaty 24/7.

 

 

           

Przykładowy cennik dla zamówień krajowych:

Kurier (przedpłata i płatność przy odbiorze) – 15,99 zł

Przy zakupach powyżej 200 zł przesyłka jest darmowa!

  

 

Wysyłka za granicę 

Istnieje możliwość przesyłki towaru poza obszar Rzeczpospolitej Polski. Wysyłamy paczki usługą DPD. Czas doręczenia ok. 10 dni w zależności od kraju i miejsca zamieszkania.

Cennik Przesyłek Kurierskich Zagranicznych 
Austria 45,00 zł
Belgia 45,00 zł
Bułgaria 65,00 zł
Chorwacja 55,00 zł
Czechy 35,00 zł
Dania  45,00 zł
Estonia 45,00 zł
Finlandia 65,00 zł
Francja 55,00 zł
Grecja 65,00 zł
Hiszpania 55,00 zł
Holandia 45,00 zł
Irlandia 55,00 zł
Litwa  35,00 zł
Luksemburg 45,00 zł
Łotwa 35,00 zł
Niemcy  35,00 zł
Portugalia 55,00 zł
Rumunia 55,00 zł
Słowacja 35,00 zł
Słowenia 55,00 zł
Szwecja 55,00 zł
Węgry 35,00 zł
Włochy 55,00 zł

 

Nie obsługujemy Twojego kraju albo zależy Ci na czasie? Skontaktuj się z nami z prośbą o wycenę alternatywnej formy wysyłki! Klik.

 

Realizacja zamówienia

Przedpłaty za pomocą systemu płatności (Tpay, Dotpay, PayPal) lub zamówienia płatne za pobraniem są realizowane w ciągu 1-5 dni od daty otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia na podany adres e-mail (jeżeli nie ma potwierdzenia, oznacza to, że płatność nie przeszła i zamówienie zostało anulowane – skontaktuj się z nami).

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem bankowym, należy doliczyć 1-2 dni na zaksięgowanie wpłaty.

Około 98% zamówień wysyłanych firmą kurierską dostarczana jest do klienta na drugi dzień od złożenia zamówienia.

Wysyłamy Ci mailowo powiadomienie po zrealizowaniu zamówienia – oznacza to, że Twoja paczka została skompletowana, spakowana i zostanie wkrótce odebrana przez kuriera. Odbiór odbywa się ok. godziny 15, od poniedziałku do piątku – w mailu znajduje się informacja o planowanym dniu wysyłki.

Firma kurierska informuje o przebiegu dostawy mailowo: wysyłane jest potwierdzenie nadania po przyjęciu paczki w sortowni, informacja o planowanej godzinie dostawy i potwierdzenie doręczenia, dlatego prosimy o podwójne sprawdzanie adresu e-mail podanego w zamówieniu. Oprócz tego, kurier dysponuje numerem telefonu podanym w zamówieniu do kontaktu. Informacja o dostawie przesyłki do Paczkomaty 24/7 jest wysyłana na numer telefonu podany w zamówienie.

Istnieje możliwość śledzenia przesyłki w systemie DPD za pomocą numeru przesyłki (który będzie w mailu) lub Track ID podanego na awizie.
W przypadku braku numeru prosimy o kontakt telefoniczny.

 

Przy problemach z dostępnością (np. opóźnieniach w dostawie, wyczerpanego nakładu, itp.) skontaktujemy się z Tobą (najczęściej mailowo bądź telefonicznie, przy kompletowaniu twojego zamówienia) i zaproponujemy Ci częściową wysyłkę, zamianę na inny produkt lub zwrot pieniędzy.

 

Życzymy udanych zakupów!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl