Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Rzeczpospolitej Polski za pośrednictwem firmy
kurierskiej DPD i InPost Paczkomaty 24/7.
Przykładowy cennik dla zamówień krajowych:Kurier (przedpłata i płatność przy odbiorze) – 15,99 zł Przy zakupach powyżej 200 zł przesyłka jest darmowa! |
Wysyłka za granicę
Istnieje możliwość przesyłki towaru poza obszar Rzeczpospolitej Polski. Wysyłamy paczki usługą DPD. Czas doręczenia ok. 10 dni w zależności od kraju i miejsca zamieszkania.
Cennik Przesyłek Kurierskich Zagranicznych | |
Austria | 45,00 zł |
Belgia | 45,00 zł |
Bułgaria | 65,00 zł |
Chorwacja | 55,00 zł |
Czechy | 35,00 zł |
Dania | 45,00 zł |
Estonia | 45,00 zł |
Finlandia | 65,00 zł |
Francja | 55,00 zł |
Grecja | 65,00 zł |
Hiszpania | 55,00 zł |
Holandia | 45,00 zł |
Irlandia | 55,00 zł |
Litwa | 35,00 zł |
Luksemburg | 45,00 zł |
Łotwa | 35,00 zł |
Niemcy | 35,00 zł |
Portugalia | 55,00 zł |
Rumunia | 55,00 zł |
Słowacja | 35,00 zł |
Słowenia | 55,00 zł |
Szwecja | 55,00 zł |
Węgry | 35,00 zł |
Włochy | 55,00 zł |
Nie obsługujemy Twojego kraju albo zależy Ci na czasie? Skontaktuj się z nami z prośbą o wycenę alternatywnej formy wysyłki! Klik.
Realizacja zamówienia
Przedpłaty za pomocą systemu płatności (Tpay, Dotpay, PayPal) lub zamówienia płatne za pobraniem są realizowane w ciągu 1-5 dni od daty otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia na podany adres e-mail (jeżeli nie ma potwierdzenia, oznacza to, że płatność nie przeszła i zamówienie zostało anulowane – skontaktuj się z nami).
W przypadku płatności tradycyjnym przelewem bankowym, należy doliczyć 1-2 dni na zaksięgowanie wpłaty.
Około 98% zamówień wysyłanych firmą kurierską dostarczana jest do klienta na drugi dzień od złożenia zamówienia.
Wysyłamy Ci mailowo powiadomienie po zrealizowaniu zamówienia – oznacza to, że Twoja paczka została skompletowana, spakowana i zostanie wkrótce odebrana przez kuriera. Odbiór odbywa się ok. godziny 15, od poniedziałku do piątku – w mailu znajduje się informacja o planowanym dniu wysyłki.
Firma kurierska informuje o przebiegu dostawy mailowo: wysyłane jest potwierdzenie nadania po przyjęciu paczki w sortowni, informacja o planowanej godzinie dostawy i potwierdzenie doręczenia, dlatego prosimy o podwójne sprawdzanie adresu e-mail podanego w zamówieniu. Oprócz tego, kurier dysponuje numerem telefonu podanym w zamówieniu do kontaktu. Informacja o dostawie przesyłki do Paczkomaty 24/7 jest wysyłana na numer telefonu podany w zamówienie.
Istnieje możliwość śledzenia przesyłki w systemie DPD za pomocą numeru przesyłki (który będzie w mailu) lub Track ID podanego na awizie.
W przypadku braku numeru prosimy o kontakt telefoniczny.
Przy problemach z dostępnością (np. opóźnieniach w dostawie, wyczerpanego nakładu, itp.) skontaktujemy się z Tobą (najczęściej mailowo bądź telefonicznie, przy kompletowaniu twojego zamówienia) i zaproponujemy Ci częściową wysyłkę, zamianę na inny produkt lub zwrot pieniędzy.